 |
 |
S tim RK teda nemam zadne zkusenosti, vetsinou se snazim nestavat tercem PK, ale k cemu je to pravidlo, kdyz to clovek nesmi hlasit pomoci page nebo podobne? GM u toho asi casto nebyvaj ne? Takze ja bych to pravidlo bud zrusil nebo povolil jeho "bonzovani". Spis ale zrusil, kdyz me zabije PK, tak se bezim nekam resnout a vracim se k telu opatrne a jedine kdyz tam PK uz neni, nebo kdyz me PK chce ressnout, vypnu war a jdu se resnout nekam pryc, nebo se necham resnout a doufam ze me neRK. Smal jsem se kdyz jsem tu nekde cetl Anronovo/Exilovo zpoved, jak napsal page o RK a byl za to jailnut, ackoliv ho jeste potom 5 minut nebo jak dlouho psal resskillovali. LOL! Kdyz me resskilne tak vypnu war a nenecham se ressnout podruhy, ne? A ressgate nevim, tady na Kelevaru to neni o tymu. Tym je kdyz jdou swordsmani na boj zblizka, za nimi strili archeri a vsechny healujou bud ti archeri nebo zvlast healerove a magove tak stoji kousek dal a hazi kouzla, at protekcni na spolubojovniky nebo utocnyna nepritele. Ti muze swman kolem sebe mavat paratkem a nemusi prerusovat boj kvuli healovani, kreje archery, magy a hojice od primeho kontaktu s nepritelem.. Tady to ale neni o takovymhle tymu, protoze kazdej umi vsechno a nepotrebuje tudis nekoho dalsiho. To se tyka i crafteni. Kazdej si vsechno vyrobi sam. Neusi tu byt kvuli tomu povolani, ale stacil by treba skillcap tak vysokej, aby stacil treba max na 6 GM skilu a dalsich treba 5 na 50% = skillcap dejme tomu 1k ( ty cisla by se musely promyslet, ted jsem to jen tak placnul ). Chci mit GM archer, GM Tactic, GM meditation, GM magery, GM Bowcraft a treba GM stealth, a protoze k nejakymu fajn vyrobku z bowcraftu potrebuju 50% alchemy, udelam si ji, k jinymu zase 55 neceho jinyho, udelam to... Na Kelu je jeste podporovan multi GM player. Vezmeme treba Tinkering: chci delat Rune box. Natrenuju tinkering na potrebnych 90. A hle! Potrebuju 80 Alchemy, tak trenim alchemy na 80. Mam 80 alchemy - prece kdyz uz mam 80 tak neb |