InfoTop100 GigaChatuSeznamSrazy lidí z GigaChatuNastaveníHelpOdhlásit
Dnes je 22. 11. 2025 0:04 Guest online
 
Co Byste Zlepsili na Kelevaru? (realne napady)  (Téma:ULTIMA ONLINE)
thanh založil(a) toto fórum 2002-04-02 11:11:01, celkem je zde 679 příspěvků.
Toto fórum je veřejné (neomezený přístup)
Jako host si můžete příspěvky pouze číst a nemáte právo zakládat nová fóra !!!
Zpět na seznam for
  Dalších 25 příspěvků Dalších 50 příspěvků Dalších 100 příspěvků Na konec fóra

 C_o_o_p_e_r [2003-01-28 22:39:19]  
No tohle forum by se mohlo jmnovat spis Co by ste na kelevaru nechali pri starem... asi by toho bylo docela malo...
 immugio_newbi_pk [2002-10-30 11:02:16]  
caff : to byl jen vtip proto ten usmev za tim Úsměv
 Aldornn [2002-10-30 09:33:29]  
Odpověď na immugio_newbi_pk [2002-10-29 15:44:00]: Abys potom nezkoncil v jailu s 0% magery jak se to stalo jednomu nejmenovanemu PK.
 caff [2002-10-29 19:07:27]  
immugio_newbi_pk: povoleny to rozhodne neni.
 immugio_newbi_pk [2002-10-29 15:44:00]  
Jeden clovek mi rikal ze nejlepsi runebook je assist. Taky si das do banky 16 run a taky tam mas 16 pozic Úsměv
 detrax [2002-10-29 11:20:11]  
runebox je v bänce
 Jailbait [2002-10-29 10:56:02]  
a ten runebox je newbie? nebo ho muzes mit v bance? nebo ho musis mit u sebe a neni newbie? Úsměv
 Pichy [2002-10-29 08:41:12]  
2 Danar [2002-10-28 14:26:07]> Ten box je potreba k Runebook. V nem mas runy na kery se teleportujes prave pres ten RB;o)
 Danar [2002-10-28 14:26:07]  
Jailbait: pokud vim tak ne, ale ja psal o Rune boxu, ktery jsem nasel v menu Tinkering a hodil se jako priklad.
Mimoch. nevite k cemu ten box je?
 Valor-NOC [2002-10-28 11:13:36]  
Pichy, s tim co jsi rikal o priserach a ze by mely mit u sebe klice s tebou souhlasim. Takhle vsichni jen probehnou dung a nikoho pomalu ani nezabijej, jen aby meli pokald. Tohle by je nutilo trochu spoluprace a taky by pak kazdy nemohl nadavat ze ma malo penez, protoze kdyz vymlacuje cely dung, je pak pene dost :)))
 Jailbait [2002-10-28 00:02:56]  
Rune book se da vyrabet???????????????????
 Pichy [2002-10-26 15:19:28]  
No muj napad proti probihani DG je ten, ze poklady (truhly) na konci vsech dungeonu by byly zamceny a klic k nim by mela nejaka silna potvora v onom dungu. Ale nebyla by to porad ta sama, pokazdy jina (nejak nahodne) a ani by nebyl jedinej klic (aby ho nekdo nemel pul roku v bance :o), respawnoval by se tam nahodne u nejaky ty dany potvory, dokud se poklad nevybere. Po respawnu pokladu by se zmenil klic i potvora u kery bude. Tohle by mozna vedlo aspon trochu k motivaci vymlacovani potvor v dungeonech.
 Danar [2002-10-26 01:30:47]  
Pentalon Dovolim si nesouhlasit. Sphera to umoznuje. Editace vyrobniho menu jednotlivych skilu a napsani skriptu o nekolika radkach pro nedokoncene itemy ( napr. Blank Rune box v mem prikladu ). Tot vse! Jednoduche...
A s tema priserama mas pravdu, pobihaji jak streleny od jednoho k druhymu :-/
 Pentalon [2002-10-26 00:38:16]  
Danar: Naprostý souhlas. Jenom snad něco k té team hře: Těžko se to provozuje i z hlediska inteligence příšer: Pokud vim, tak každé NPC útočí na toho, kdo ho naposled zranil - kravina. Výsledkem je, že většinou pobýhá mezi bojovníky na blízko a střelci, což značně znesnadňuje těm se zbraní v ruce boj, neustále musí to dané NPC "dohánět". Možná někdo namítne, že je to naopak vychytralé od těch potvor. Ale není. Každým přeběhnutím mezi nepřáteli vynechává okamžiky, kdy by nesvůra mohla útočit, pokud by se držela jednoho cíle. Takže krýt někoho je značně těžké. A ze svých zkušeností musím říct ne-li nemožné.
Ad ekonomika: Tohle je opravdu složitá otázka, kterou jsem se snažil řešit už asi před rokem na SystemX. Tehdy jsem i já prosazoval skillcap, ale je fakt, že tohle opatření by to zřejmě neřešilo. (Každý může mít více postav na 1 acc.) Myslím, že jde o určitou neodvratnou inflaci na serveru, která prostě s jeho stářím přichází. Jediné řešení, které mě napadá, by bylo zpřísnit podmínky tréninku skillů. Např. proč mi má růst skill carpentry dejme tomu nad 70, když vyrábím prkna, která můžu dělat asi od 1%. Jde o to, že by skill rostl pouze "dostatečně náročnýma" výrobkama podle jeho dosažené úrovně. Též návrh možnosti rozložení výroby (např. Elvena) na více částí - aby se na něm mohlo podílet více hráčů, pokud jeden nemá oba potřebné skilly - je velice hezký a stál by za to ho realizovat. (Dál by se tím zvýhodnila příslušnost ke guildě, kde by mohly vznikat celé sériové výrobní linky.) Bohužel zde zřejmě narážíme na možnosti Sphery, takže... :D
 Danar [2002-10-26 00:08:13]  
Jo a straze do Delucie? Nebrat! Cerveny zplozenec pekel si nezaslouzi ochranu. Dobry PK ji nepotrebuje a spatny si ji nezaslouzi...
 Danar [2002-10-26 00:05:14]  
Je to dlouhy, ja vim ;-))
Jeste me ted napadl treba Elven bow. Vyrobim normalni luk superior quality a GM mag mi ho pozehna, nebo neco takovyho...
 Danar [2002-10-26 00:03:25]  
... nebudu draho kupovat TMR a uz tech 15 dotrenim ne? Jdu zase delat Rune box. Hups! Ono to po me chce 90 magery!!! Trenuju magery jak blbej... Co takhle kdyz jako tinker vyrobim Blank rune box, dam ho alchymistovi, ten mi ho za 1k nalozi do carovnyho likeru a udela z nej Rune box without runes. Cely to zavrsi mag tim ze mi do nej zasadi runy ( treba za dalsi 1k ). A hele! To vypada jako ekonomika ;-)!!! Zacal jsem o ressgate ale skoncil u ekonomiky :-/. No nevadi, tohle jsem mel taky uz chvili na srdci. Jinak me RG neprekazi, nekdy taky vyrazim sam do dungu, vetsinou nejdu moc daleko, takze nem cenu abych sebou tahal nekoho zkusenyho a on se pak kvuli me musel vracet, protoze by s nekym jinym mohl jit treba az na konec...
Dalsi bod jsou vahy itemu. Vyrobim iron wire, kterej vazi 1kamen. Z nej vyrobim 2 hinges, kazdy o vaze 1kamen. Nemelo by to byt obracene? Vetsinou byva treba odpad, takze vysledny predmet vazi min. to samy jsou treba sipky ( mozna i sipy, nevim, nedelam ). Taky vazi vic nez suroviny. To same hrebiky a spousta dalsich itemu...
 Danar [2002-10-26 00:02:12]  
S tim RK teda nemam zadne zkusenosti, vetsinou se snazim nestavat tercem PK, ale k cemu je to pravidlo, kdyz to clovek nesmi hlasit pomoci page nebo podobne? GM u toho asi casto nebyvaj ne? Takze ja bych to pravidlo bud zrusil nebo povolil jeho "bonzovani". Spis ale zrusil, kdyz me zabije PK, tak se bezim nekam resnout a vracim se k telu opatrne a jedine kdyz tam PK uz neni, nebo kdyz me PK chce ressnout, vypnu war a jdu se resnout nekam pryc, nebo se necham resnout a doufam ze me neRK.
Smal jsem se kdyz jsem tu nekde cetl Anronovo/Exilovo zpoved, jak napsal page o RK a byl za to jailnut, ackoliv ho jeste potom 5 minut nebo jak dlouho psal resskillovali. LOL! Kdyz me resskilne tak vypnu war a nenecham se ressnout podruhy, ne?
A ressgate nevim, tady na Kelevaru to neni o tymu. Tym je kdyz jdou swordsmani na boj zblizka, za nimi strili archeri a vsechny healujou bud ti archeri nebo zvlast healerove a magove tak stoji kousek dal a hazi kouzla, at protekcni na spolubojovniky nebo utocnyna nepritele. Ti muze swman kolem sebe mavat paratkem a nemusi prerusovat boj kvuli healovani, kreje archery, magy a hojice od primeho kontaktu s nepritelem.. Tady to ale neni o takovymhle tymu, protoze kazdej umi vsechno a nepotrebuje tudis nekoho dalsiho. To se tyka i crafteni. Kazdej si vsechno vyrobi sam. Neusi tu byt kvuli tomu povolani, ale stacil by treba skillcap tak vysokej, aby stacil treba max na 6 GM skilu a dalsich treba 5 na 50% = skillcap dejme tomu 1k ( ty cisla by se musely promyslet, ted jsem to jen tak placnul ). Chci mit GM archer, GM Tactic, GM meditation, GM magery, GM Bowcraft a treba GM stealth, a protoze k nejakymu fajn vyrobku z bowcraftu potrebuju 50% alchemy, udelam si ji, k jinymu zase 55 neceho jinyho, udelam to...
Na Kelu je jeste podporovan multi GM player. Vezmeme treba Tinkering: chci delat Rune box. Natrenuju tinkering na potrebnych 90. A hle! Potrebuju 80 Alchemy, tak trenim alchemy na 80. Mam 80 alchemy - prece kdyz uz mam 80 tak neb
 Jailbait [2002-10-25 13:05:36]  
A Mr.Killer: mas napsat GM, ze te npc rk a on jim da kick ban a smaze je Úsměv
 Jailbait [2002-10-25 13:04:41]  
Ressgaty by krome svetla taky mohli davat zrovna kvf Úsměv a''la bandita
 Pentalon [2002-10-24 18:46:36]  
Ještě mě napadla jedna věc v souvislosti s RK: Nejradši bych pravidlo o RK zrušil úplně. Souhlasím totiž se Zabijákem, že kdo neumí včas vypnout war, tak si to zaslouží. Ale i kdyby mělo zůstat nadále zachováno, tak by bylo dobré přesně říct, co že to ten RK vlastně je. Často totiž na mostě vidím, jak když někdo umře (v důsledku činnosti PK) je hned ressován někým z modrých (ve snaze zabránit lootu). PKčkům je pak vyhrožováno RKilem, když chtějí dotyčného znovu zabít, aby získali věci jež jim po právu patří. Upřímně si myslím, že je to chyba člověka co ressoval a člověka, co se nechal ressnout. A PK jsou pak jedině v právu, když dotyčnou osobu zabijí znovu (byť měla jen 15 hp). Ona se totiž ze smrti stala jakási "rutinní záležitost". Každej druhej má GM mage a o healerech snad ani noví newbíci neví - přiběhnou před banku, zařvou "ress pls" a je to.
I tyto důvody mě vedou k tomu, abych žádal zrušení ress gatů a RK pravidla. On by si pak každej dal setsakra pozor, aby chodil do dungu sám či aby zůstával po killu ve war módu. A dokonce by bylo nebezpečné se jen sám vracet pro tělo po killu PK. Co kdyby tam to PKčko ještě číhalo. :) Sviňárna? No asi jo, ale proč by PK takoví bejt neměli, že?
 Pentalon [2002-10-24 18:33:47]  
MrKiller: Aha, už to chápu. Mno, jak jsem říkal, já jsem proto, je uplně zrušit. Pak by tě ressnul přítel, který by tě v drtivé většině případů i vyléčil. No a kdybys šel sám, tak bys to měl ještě horší než je to teď. :)) Jinak stačí počkat (dostatečně dlouhou dobu) a máš taky full hp. :DDD Jenže tělo v ...
 MrKiller [2002-10-24 14:17:07]  
Ne, me nestve ani tak to ze umru ale ze po resu mam 15 hp a že me npc resskilluji:)) Proto navrhuji full hp.
 Pentalon [2002-10-24 01:40:42]  
Skoro all: Jsem rád, že se toho někdo chytil těch gate. Myslím, že tak jak jsem to navrhl je to asi nejlogičtější. A nejvíc RP. Blbiny typu plný hp a mana jsou trošku ujetý. Tady nejsme v Quaku, kde dostaneš vše new. Stejně tak kouzlení světla by jistě bylo příjemné, ale je to zkrátka nelogičnost. Vždyť když světlo tak proč ne Protekci a Armor a Reflect a ... Myslim, že je naproste logické, že je v jeskyni tma. .D
MrKiller: Věřim, že tě naštve, když vytuhneš v dungu kvůli lagu. I já to znám, protože dost často chodim do dungu. Ale nezbývá než si zanadávat na kvalitu připojení. btw: Fame letí nahoru jako blázen. (Ne sice tak jako dolů .D) Dřív to bylo horší. :D
Sorach: Jo, je to možný, ja už si to na SystemuX přesně nepamatuju, ale stojim si za tim, že těm dobrejm PK to bylo ukradený. Navíc, jak může mít červenej hráč radost, že sejme modrého pomocí stráží??? Fakt si myslim, že stráže pro červený by byli spíše urážkou pro opravdové vrahy...
 MrKiller [2002-10-23 22:26:16]  
marphy: ale treba kdyz je neses u sebe 20ks. Daleko lepsi by to bylo kdyby se to skladalo na sebe

  Dalších 25 příspěvků Dalších 50 příspěvků Dalších 100 příspěvků Na konec fóra


© 1999 - 2002 IT Signet
Connected by Global One